Accountmanager

dat kun je van ons verwachten

Maandloon
tot €3500
Reiskosten
€0,23 per km
Uren per week
40
Werklocatie
Nieuw-Vennep
Is deze toffe baan iets voor jou? Wees dan er snel bij.

Omschrijving:

Ben jij iemand die energie haalt uit klantcontact, snel kan schakelen en graag verantwoordelijkheden op zich neemt? Heb je daarnaast minimaal één jaar ervaring in accountmanagement? Dan zoeken wij jou!

Als accountmanager bij dit bedrijf ben jij het aanspreekpunt voor de klanten. Jouw klantvriendelijkheid en oplossingsgerichte houding maken jou de perfecte partner voor de klanten. Jij zorgt ervoor dat zij altijd op je kunnen rekenen.

Dit toonaangevende logistieke bedrijf specialiseert zich in slimme transportoplossingen, waarbij goederen snel, veilig en efficiënt hun bestemming bereiken. Bij dit toegankelijk familiebedrijf met korte lijnen, leuke uitjes en gezamenlijke activiteiten staat gezondheid erg hoog in het vaandel. Zo kan je elke maand genieten van massages, staat er vers fruit voor je klaar, en heb je de kans om deel te nemen aan sportactiviteiten zoals bootcamps en toernooien.

In deze rol begeleid je klanten vanaf hun eerste aanvraag tot het succesvol afronden van hun zendingen. Je bouwt niet alleen een professionele relatie op, maar creëert ook een persoonlijke band. Door goed te luisteren en snel te schakelen, weet jij altijd de juiste oplossing te vinden voor de uiteenlopende wensen van onze klanten. Geen dag is hetzelfde; de ene keer help je een klant met een spoedzending, de andere keer denk je mee over logistieke optimalisaties. Jouw doel? Tevreden klanten die graag blijven terugkomen!

Werkzaamheden:

  • Beheren van klantrelaties: het onderhouden van contact met bestaande klanten en zorgen voor een goede samenwerking en tevredenheid.
  • Opvolgen van klantaanvragen: klanten begeleiden bij hun zendingen, van de eerste aanvraag tot de uiteindelijke levering, en ervoor zorgen dat alles soepel verloopt.
  • Oplossingen bieden voor klantvragen: actief meedenken met klanten en op zoek gaan naar de beste oplossingen voor logistieke uitdagingen.
  • Communicatie en coördinatie: fungeren als schakel tussen klanten en interne afdelingen, zoals planning en logistiek, om ervoor te zorgen dat wensen van klanten correct worden uitgevoerd.
  • Nieuwe kansen signaleren: het herkennen van groeimogelijkheden bij bestaande klanten en het voorstellen van aanvullende diensten of oplossingen die hun behoeften nog beter vervullen.

Wij zoeken:

  • Minimaal 1 jaar ervaring in accountmanagement of een vergelijkbare functie.
  • Klantgerichtheid zit in je bloed; je weet hoe je klanten tevreden houdt en bent servicegericht.
  • Je bent sociaal en kunt makkelijk communiceren met zowel klanten als collega’s.
  • Oplossingsgericht en stressbestendig: uitdagingen ga je niet uit de weg en je schakelt snel tussen verschillende taken.
  • Een proactieve werkhouding; je denkt mee met de klant en neemt initiatief waar nodig.
Het beheersen van de Nederlandse en Engelse taal is vereist voor deze functie.

Wij bieden:

  • Een competitief uurloon van €17,31 -20,19.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer.
  • Mogelijkheden voor verdere opleiding en ontwikkeling.
  • Een prettige en informele werksfeer.
  • Extra’s zoals: massages, vers fruit en sportactiviteiten.

Waarom Staffice:

  • Betaald worden wanneer jij wilt: wekelijks, vierwekelijks of maandelijks.
  • Vakantiegeld van 8,33% bovenop je salaris.
  • Minimaal 25 betaalde vakantiedagen per jaar (fulltime)
  • Pensioenopbouw
  • Persoonlijke aanpak
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Werken met een glimlach!
  • Maak deel uit van het staffice.nl team!
Referentie:1260
– 1

In het kort

Uurloon
Van €17.31 tot
€20.19 per uur
Maanloon
Van €3000 tot
€3500 per maand
Werkdagen
Maandag t/m vrijdag
Dienstverband
Fulltime
Bereikbaarheid met OV
Mattig bereikbaar
Sector

Liefst bellen?

meer vacatures

Zoeken
Sluit dit zoekvak.

nét niet wat je zocht?

Maar jij wilt natuurlijk een vriend(in) te helpen aan een toffe baan! Deel deze vacature dan:

Solliciteren bij Staffice gaat zo: 

Jij zocht een leuke vacature en blijkbaar heb jij deze gevonden. De bal ligt nu bij jou, ga jij solliciteren? De eerste stap is al gezet.

Gevonden! Jij hebt jouw potentiële nieuwe baan gevonden en het is tijd voor de belafspraak. We willen natuurlijk wel dat je een goede indruk krijgt van de baan waarvoor je hebt gesolliciteerd. Het doel: de perfecte baan voor jou vinden.

Naar aanleiding van het telefonisch gesprek zijn we beiden enthousiast en nodigen we je graag uit bij ons op kantoor voor een bakje koffie en verdere uitleg over de functie en/of mogelijk vervolggesprekken.

Gesprekken over salaris, arbeidsvoorwaarden en andere belangrijke zaken zijn afgerond en jij hebt besloten om te starten. Voordat wij de champagne ontkurken en de nieuwe collega welkom heten in het team, moeten we eerst nog even papierwerk in orde maken. Het hoort er nu eenmaal bij 😉

Gefeliciteerd, jij hebt een toffe baan gevonden en gaat van start! De eerste werkdag kan spannend zijn, maar maak je geen zorgen, wij zijn hier om jou te helpen!

Nadat je bent gestart, kun je een telefoontje van ons verwachten. Wij vinden het namelijk belangrijk om te weten hoe het met jou gaat en of je het naar je zin hebt. Pas dan zijn wij tevreden!

Meest recente vacatures

Ontmoet ons team

Ervaringen met ons

Deel ook jouw ervaring! Schrijf een beoordeling hier.

Blijf op de hoogte!

Wil jij ook onze nieuwsbrief ontvangen? Voer je mailadres in en ontvang de laatste vacatures, nieuws en arbeidsweetjes.

dank dat je ons hebt benaderd!

thanks for getting in touch with us!

op zoek naar werk? Vul het onderstaande formulier in en wij bellen je in no-time terug!

Looking for job? fill the form and we will contact you!