Administratief Medewerker

dat kun je van ons verwachten

Maandloon
tot €3200
Reiskosten
€0,23 per km
Uren per week
40
Werklocatie
Aalsmeer
Is deze toffe baan iets voor jou? Wees dan er snel bij.

Omschrijving:

Ben jij een ervaren administratieve kracht met oog voor detail en affiniteit met logistiek? Wil jij de onmisbare schakel zijn in magazijnbeheer en klanten optimaal ondersteunen met jouw kennis? Dan zoeken wij jou! Als administratieve kracht ben jij verantwoordelijk voor de administratie in ons warehouse, variërend van voorraadbeheer tot facturatie en klantafspraken.

Waarom voor deze opdrachtgever kiezen?

Deze opdrachtgever kiest bewust voor kwaliteit boven kwantiteit. Ze zijn niet de grootste speler in de logistiek, maar richten zich op wat ze goed kunnen: specialistisch transport en opslag, met 100% aandacht en zorg. Elke zending wordt behandeld met precisie en veiligheid, alsof het hun eigen goederen zijn.

Met een team dat samen werkt aan ‘safe delivery’ en ‘excellent quality’ is het doel duidelijk: perfectie in elke stap en een klantgerichte aanpak die verwachtingen overtreft.

Werkzaamheden:

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor professionele en duidelijke communicatie.
  • Je verwerkt alle administratie voor het magazijn, inclusief douanezaken en orders voor facturatie.
  • Je houdt onze voorraad nauwkeurig bij met ons Warehouse Management Systeem (WMS).
  • Je zorgt ervoor dat alles klaarstaat voor een vlekkeloze facturatie.
  • Onderhoud regelmatig contact met de douane om processen soepel te laten verlopen.

Wij zoeken:

  • MBO+ werk- en denkniveau.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Ervaring met MS Office en WMS-systemen.
  • Je schakelt gemakkelijk tussen klantenservice, planning en resources en werkt nauw samen met collega’s.
  • Samen vragen we de VGB (Verklaring van Geen Bezwaar) aan.
Het beheersen van de Nederlandse en Engelse taal is vereist voor deze functie.

Wij bieden:

  • Een bruto startsalaris tussen €2800 en €3200 per maand, afhankelijk van kennis en ervaring, volgens de CAO beroepsgoederenvervoer.
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer.
  • Pensioenregeling.
  • Je werkt in een enthousiast en betrokken team.
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Flexibele werktijden met dagdiensten (07:00-15:30 en 11:00-19:00) en avonddiensten (14:00-22:30).

Waarom Staffice:

  • Betaald worden wanneer jij wilt: wekelijks, vierwekelijks of maandelijks.
  • Vakantiegeld van 8,33% bovenop je salaris.
  • Minimaal 25 betaalde vakantiedagen per jaar (fulltime)
  • Pensioenopbouw
  • Persoonlijke aanpak
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Werken met een glimlach!
  • Maak deel uit van het staffice.nl team!
Referentie:1166
– 1

In het kort

Uurloon
Van €16.15 tot
€18.46 per uur
Maanloon
Van €2800 tot
€3200 per maand
Werkdagen
Maandag t/m vrijdag
Dienstverband
Fulltime
Bereikbaarheid met OV
Goed bereikbaar
Sector

Liefst bellen?

meer vacatures

Zoeken
Sluit dit zoekvak.

nét niet wat je zocht?

Maar jij wilt natuurlijk een vriend(in) te helpen aan een toffe baan! Deel deze vacature dan:

Solliciteren bij Staffice gaat zo: 

Jij zocht een leuke vacature en blijkbaar heb jij deze gevonden. De bal ligt nu bij jou, ga jij solliciteren? De eerste stap is al gezet.

Gevonden! Jij hebt jouw potentiële nieuwe baan gevonden en het is tijd voor de belafspraak. We willen natuurlijk wel dat je een goede indruk krijgt van de baan waarvoor je hebt gesolliciteerd. Het doel: de perfecte baan voor jou vinden.

Naar aanleiding van het telefonisch gesprek zijn we beiden enthousiast en nodigen we je graag uit bij ons op kantoor voor een bakje koffie en verdere uitleg over de functie en/of mogelijk vervolggesprekken.

Gesprekken over salaris, arbeidsvoorwaarden en andere belangrijke zaken zijn afgerond en jij hebt besloten om te starten. Voordat wij de champagne ontkurken en de nieuwe collega welkom heten in het team, moeten we eerst nog even papierwerk in orde maken. Het hoort er nu eenmaal bij 😉

Gefeliciteerd, jij hebt een toffe baan gevonden en gaat van start! De eerste werkdag kan spannend zijn, maar maak je geen zorgen, wij zijn hier om jou te helpen!

Nadat je bent gestart, kun je een telefoontje van ons verwachten. Wij vinden het namelijk belangrijk om te weten hoe het met jou gaat en of je het naar je zin hebt. Pas dan zijn wij tevreden!

Meest recente vacatures

Ontmoet ons team

Ervaringen met ons

Deel ook jouw ervaring! Schrijf een beoordeling hier.

Blijf op de hoogte!

Wil jij ook onze nieuwsbrief ontvangen? Voer je mailadres in en ontvang de laatste vacatures, nieuws en arbeidsweetjes.

dank dat je ons hebt benaderd!

thanks for getting in touch with us!

op zoek naar werk? Vul het onderstaande formulier in en wij bellen je in no-time terug!

Looking for job? fill the form and we will contact you!